Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 26 al 31 de 31

Tema: Caja con soporte para T.Gráfica

Chapuzillas del montón
    @SantoMacias XDDDDDDDDDDDD

Chapuzillas apunto de evolucionar en...
    Caja con soporte para T.Gráfica Iniciado por Franksssss Caja con soporte para T.Gráfica
    Se llaman riser tb los extensores, es lo mismo
    Si con una cosa pierdes potencia y con la otra no, no pueden ser lo mismo, además que no se parecen en nada.

Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk

Troll encubierto Shh!
    Son lo mismo. Todas tienen perdida desdenel 1%-38% dependiendo del modelo etc. Los que tienen menos perdida son los de thermaltake y lian li 1%

Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk
    RYZEN 2700x
    ASUS X470 CROSSHAIR
    SAMSUNG EVO 850 500GB
    G. SKILL 3466 CL14
    MSI GTX 1080TI GAMING X
    RM1000I
    THERMALTAKE CORE X5

Caja con soporte para T.Gráfica Iniciado por Franksssss Caja con soporte para T.Gráfica
    Son lo mismo. Todas tienen perdida desdenel 1%-38% dependiendo del modelo etc. Los que tienen menos perdida son los de thermaltake y lian li 1%

No es lo mismo esto y esto...Caja con soporte para T.GráficaCaja con soporte para T.Gráfica

Troll encubierto Shh!
    Por favor echa un vistazo a esta review.
    PCI-Express Riser/Extender Test - PCI Extender @@ Conclusion - VideoCardz.com

What is a PCIe extender/riser?

PCIe extenders became popular few years ago when the first bitcoin mining crazy has begun. At the time many different extenders were available, but only the popularity of mining has created a new market segment with 1x wide extenders. Those risers have a completely different purpose from the conventional riser. This review focuses on gaming risers, but we will test Bitcoin risers as well, to give you some idea what kind of performance difference are we looking at.

PCIe extender types

The words extender and riser are often used interchangeably. I prefer the word extender as it clearly points that the purpose of our cable is to increase the distance between the PCIe slot and the device itself.

RYZEN 2700x
    ASUS X470 CROSSHAIR
    SAMSUNG EVO 850 500GB
    G. SKILL 3466 CL14
    MSI GTX 1080TI GAMING X
    RM1000I
    THERMALTAKE CORE X5

Por favor echa un vistazo a esta review.
    PCI-Express Riser/Extender Test - PCI Extender @@ Conclusion - VideoCardz.com

What is a PCIe extender/riser?

PCIe extenders became popular few years ago when the first bitcoin mining crazy has begun. At the time many different extenders were available, but only the popularity of mining has created a new market segment with 1x wide extenders. Those risers have a completely different purpose from the conventional riser. This review focuses on gaming risers, but we will test Bitcoin risers as well, to give you some idea what kind of performance difference are we looking at.

PCIe extender types

The words extender and riser are often used interchangeably. I prefer the word extender as it clearly points that the purpose of our cable is to increase the distance between the PCIe slot and the device itself.

Que si, que son para el mismo fin, pero que son cosas distintas.

Etiquetas para este tema