Bigticket
Chapucillas
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Se me casca la iluminación de un teclado mecanico K65 LUX RGB, me aprueban el RMA, me mandan las instrucciones y me dicen los siguiente.
He mirado precios en mensajerías con numero de seguimiento y seguro y la broma sale por mínimo 30€. No salgo de mi asombro, Corsair se pasa la ley de garantías española por el forro de las pelotas y nunca he oído a nadie quejarse. No entiendo ni como les permiten vender su productos en España funcionando así.
Yo el teclado lo he comprado en España. Qué mierda es esta? Voy a hablar con la tienda para que se hagan cargo ellos pero lo que si tengo claro es que mientras esto siga así no compro nada más de Corsair
Carefully read and follow the Corsair Product Return Instructions below to ensure the returned package is accepted by Corsair. Poorly packaged, damaged packaging or insufficient package labeling may result in the returned package being refused and returned to the sender at the sender’s expense.
Package Labeling:
Your RMA# & Return address must be clearly marked on the outside of the returning package.
Print this page and use the top half (fold or cut at the bold black line) as the return address label by securely taping to the outside of the returning package.
Packaging Instructions:
DO NOT return any Corsair product in a standard mailing envelope.
Proper return packaging includes either a padded envelope sufficient to support the product size and weight or a standard shipping box with stuffing to minimize movement during transit.
Coolers: Please note to include all fans, pump and the radiator when packing your defective unit. Missing parts will cause your RMA request to be rejected.
Memory: Please note to include the whole set/kit even if only 1 module is defective. Incomplete sets/kits or mismatches will cause a delay in your RMA request.
Shipping Carrier:
The consumer is responsible for return freight costs to Corsair. We recommend shipping your product with a carrier who provides tracking and insurance options. Corsair is not liable for lost or stolen packages.
Corsair Replacement Comment:
Upon receipt, Corsair will verify that the contents of the package match with your original RMA Request and either process your replacement order or notify you of any receipt discrepancy which will affect your replacement order. Allow up to 48 hrs for this process.
Your replacement order will be shipped via UPS services, FedEx services or DPD Services (UK only).
Thank-you for choosing Corsair!
He mirado precios en mensajerías con numero de seguimiento y seguro y la broma sale por mínimo 30€. No salgo de mi asombro, Corsair se pasa la ley de garantías española por el forro de las pelotas y nunca he oído a nadie quejarse. No entiendo ni como les permiten vender su productos en España funcionando así.
Artículo 6. Reglas de la reparación o sustitución del bien.
La reparación y la sustitución se ajustarán a las siguientes reglas:
a) Serán gratuitas para el consumidor. Dicha gratuidad comprenderá los gastos necesarios realizados para subsanar la falta de conformidad de los bienes con el contrato, especialmente los gastos de envío, así como los costes relacionados con la mano de obra y los materiales.
Yo el teclado lo he comprado en España. Qué mierda es esta? Voy a hablar con la tienda para que se hagan cargo ellos pero lo que si tengo claro es que mientras esto siga así no compro nada más de Corsair