Hola,buenas tardes a todo el mundo,sobre la garantia de coolicool,especialmente sobre el movil de umi,tengo que hablar algunos puntos.
Como un cliente endiendo mucho el sentimiento de Antonie,que el movil sólo funciona dos días.Cuando sabiamos este problema, pedimos la devolución de este movil para repararlo,al recibir este roto movíl,enviamos este movil a la fabrica de umi para repararlo.Pero cuando después de una investigación,los ingenieros de umi nos dijeron que este movíl había reparado por alguien, por eso la plata base fue roto. y por esta causa,este movil perdí la garantía.Si queremos reparar este movíl,tenemos que pagar el precio de la plata basa.Por este momento,no tenemos algunas soluciones,sólo podermos decir este triste resueltado a Atonie para pedirlo.y ayer Antonie me dijo que nunca había abierto este movíl.
Dije a los ingenieros de UMI que Antonie nunca había abierto esto movíl para repararlo a sí mismo.
Esta mañana ellos me Lo dicen que ellos puedan ofrecer los fotos en el proximo lunes para probar sus palabras que alguien había reparado este movíl por sí mismo.
Como coolicool,espero que Antonie tenga razón,porque coolicool siempre está en el lado de los clientes.Por este momento,no poedemos hacer nada,sólo esperamos los fotos.Gracias por la paciencia y compresión de Antonie.
Cuando este movil sale de nuestro almacén,habíamos examinarlo,y en cuanto al problema de la plata base,ambos parte no querimas ocurrir.
Sobre la garantía del movil esperamos que si su movil tenga problema,escriba un correo a nuestro correo
support@coolicool.com, vamos a darle la mejor solución.
Return Policy
15 Days Replacement Instructions:
1. Coolicool only provides the replacement for the same models (except accessories), replacement time starts from the day of receipt.
2. The malfunction should be declared veritably. If it is a hidden fault, customers should leave the phone at our after-sales center for testing. If the fault is found, a replacement will be given (no wear and tear).
3. No replacement for this kind of problem: If it is just a software failure, a common issue for the new models can be repaired through the new system updated.
4. No replacement and warranty for the phone LCD screen which appears 1-3 dead points or light spots. A replacement will be given if the phone appears above 3 dead points or light spots(only for non-human caused phones).
5. The phone with wear and scratches should be replaced at a discount. No replacement for the heavy wear, scratches phones.
6. No replacement for this kind of phone :missing warranty card(If there is warranty card) , damaged tag or falling tag caused by man.( Except no warranty card for the original phone )
7. If there are quality problems(non-human factors) for headset, charger, data cable, battery, memory card which packed with the phone together, can be replaced within one month. Free gifts can't enjoy the replacement and warranty service if there are no special introductions.
One Year Warranty :
1. If the quality of phones caused by the software or hardware failure , can enjoy free warranty service. One year hardware warranty, free software upgrades for all life.
2. Coolicool doesn't provide warranty service for man-made damaged, broken , waterlogged, moist, self-reset or self-disassembled mobile phones. No warranty or replacement for the external parts , such as phone cases, damaged or paint chips keys and other consumable parts.
3. The fee will be charged in these kinds of situations : Phone label is damaged, sales receipt does not match the phone, self-upgrades or flashing the phone information result in an unbootable system or the change of language.
4. After the warranty period, Coolicool provides maintenance, only charge the cost of the relevant the phone parts.
Maintenance Instructions:
1. Customers should backup data on the mobile phones and memory cards before sending the phone to our after-sales center .After-sales center is not responsible for any information loss during the processing of maintenance .
2. After-sales center will don't offer the service if there are risks to clear the foreign bodies, dust, spots or light-spots in the screen of used phones.
Gracias por todo el mundo.